Πολιτική Επιστροφών
Α. Προϊόντα εκτύπωσης
Όλες οι πωλήσεις είναι οριστικές και αμετάβλητες. Λόγω του εξατομικευμένου χαρακτήρα των προϊόντων, με βάση τη νομοθεσία, δεν παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής τους ή το δικαίωμα υπαναχώρησης για οποιοδήποτε λόγο.
Από τη στιγμή που έχουμε προσαρμόσει την εκάστοτε παραγγελία με βάση τα αρχεία σας και σύμφωνα με τις δικές σας ακριβείς προδιαγραφές, καμία επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί εφόσον η Photoin.gr έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες πάνω στην παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει ότι η Photoin.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα υλικά από εσάς (ηλεκτρονικό αρχείο και πληρωμή) κι έχει ξεκινήσει να δουλεύει πάνω στην παραγγελία σας (η παραγγελία βρίσκεται στην παραγωγή).
Αν διαπιστωθεί ότι έχουμε υποπέσει σε κάποιο σφάλμα, η παραγγελία σας θα εκτελεστεί από την αρχή. Οποιοδήποτε ελάττωμα θα πρέπει να μας κοινοποιηθεί εντός 24 ωρών από την παράδοση της παραγγελίας. Προκειμένου να υπάρξει πλήρης αντικατάσταση της παραγγελίας, ο πελάτης πρέπει να επιστρέψει στο 100% την ελαττωματική παραγγελία, μέσα σε διάστημα 5 ημερών από την παραλαβή της. Η παραγγελία σας θα εκτελεστεί ξανά από την αρχή και θα αποσταλεί στον πελάτη μέσω της ίδιας μεθόδου αποστολής. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων της αποστολής.
Δεν θεωρείται ελάττωμα και η εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει, εάν αυτό οφείλεται σε αρχεία που έχουν αποσταλεί από τον πελάτη, ή σε αρχεία που έχουν τύχει έγκρισης του πελάτη.
Β. Προϊόντα που δεν περιλαμβάνουν εκτύπωση
Μπορείτε πάντα να επιστρέψετε και χωρίς καμία επιβάρυνση, προϊόντα ελαττωματικά ή διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε, δεν αφορούν προϊόντα εκτύπωσης και πληρούν τις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
- Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
- Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον Πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία «DOA»). Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον Πελάτη. Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη των επιμέρους πολιτικών DOA των κατασκευαστών των προϊόντων εφόσον είναι σύμφωνες με την Εφαρμοστέα Νομοθεσία.
- Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία.
- Στην περίπτωση που το προϊόν διαπιστωθεί ότι φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα: Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και έχει την ελάχιστη νόμιμη διάρκεια που ορίζεται στους Εφαρμοστέους Νόμους. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον Πελάτη.
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Εταιρείας είτε μέσω courier, ή στην έδρα της Εταιρείας.
Μετά την επιστροφή των προϊόντων, γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον Πελάτη και στην συνέχεια γίνεται επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται δωρεάν επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως μείωση του τιμήματος ή ακύρωση της συναλλαγής σύμφωνα με όσα ειδικότερα ορίζονται στο άρθρο ΑΚ 540 υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρεία. Σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της Εταιρείας.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.
Τυχόν αποκλίσεις προϊόντων με εκείνα που απεικονίζονται στις φωτογραφίες δεν αποτελούν ελάττωμα και δεν στοιχειοθετούν λόγο αντικατάστασης αυτών.